Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009

Έλληνας Μπερλουσκόνι #1






Είμαι στην Ελλάδα μερικούς μήνες και προσπαθώ να καταλάβω την πολιτική κατάσταση. Δύσκολο πράγμα. Οφείλω να πω ότι οι δυο πρόσφατες εκλογικές αναμετρήσεις και βοήθησαν και με μπέρδεψαν.
Έθεσα στον εαυτό μου το ερώτημα πρώτα, και στην πεθερά μου έπειτα:
-Ποιος είναι ο Μπερλουσκόνι της Ελλάδας, μητέρα;
-Δεν έχουμε τέτοιους εμείς στην Ελλάδα.


Τώρα εγώ γιατί βλέπω Μπερλουσκόνιδες παντού...
Και έτσι αποφάσισα να αρχίσω να τους απαριθμήσω. Σιγά-σιγά όμως. Σήμερα ο πρώτος.


Ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.


Τέτοια μυαλά έχει και ο Μπερλουσκόνι και κατέβασε στην Νάπολη και στην Ρώμη το Στράτο οπλισμένο να κάνει βόλτες στους δρόμους για να αισθάνεται ο λαός σιγουριά. Και έκανε μια τρύπα στο νερό.
Αλλά δεν σταματάμε εδώ. Τον είδα να μιλά και έπαθα πλάκα! Καλέ τι Εγώ έχει το άτομο; Από εδώ μέχρι το εξοχικό του Σύλβιο στην Σαρδηνία. Caro amico κράτα καμία πισινή γιατί σε βλέπω από ψιψίνα που βλέπει τον εαυτό της σαν λιοντάρι να κάνεις την στρουθοκάμηλο.
Ποίος είσαι; Ο Μπάτμαν είσαι και η Αθήνα η Γκοθαμ Σίτι;


Έχεις δει την φάτσα σου στο Facebook;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails