Τρίτη 16 Ιουνίου 2009

Ψάχνω για δουλειά

-Ναι είμαι από την Ιταλία.
-Όχι δεν είμαι από την Κυψέλη.
Φτάνει πια μ’ αυτό το κρύο αστείο. Όπού και να πάω τα ίδια.

-Τι κάνει η Μαφία;
-Πλέκει τα δίκτυα της!
-χαχα!!!
-Πως τον ψηφίζετε αυτόν τον Μπερλουσκόνι;
-Γιατί ο δικός σας είναι καλύτερος;
-Ε! Δεν είναι και Μπερλουσκόνι...
-Πολύ θα ήθελε όμως...
ησυχία...
έχω δίκιο…
Αυτοί οι έλληνες το κοροϊδεύουνε αυτό που ζηλεύουνε (αθάνατε νιονιο)

Για να σπάσουν τον πάγο λένε. Το μόνο που σπάνε είναι τα νεύρα μου. Σε λίγο θα βγάλω και coglioni η γυναίκα.
-Μα τι καλοντυμένες είστε εσείς οι ιταλίδες. Όχι σαν και τις δικές μας.
(οκ. Δεν έχω βγάλει coglioni ακόμα...)

Μου την πέφτουν κάτι γλοιώδης τύποι. Μόλις του λέω για το αμόρε ότι είναι στο στρατό μου λένε ότι του στρατιώτη την γυναίκα την πηδάνε άλλοι δέκα. Ενώ την δικά τους φαντάζομαι μόνο οι άλλοι δέκα.
-Που πας ρε καραμήτρο;

Έχω πάει σ’ όλα τα φροντιστήρια.
-Γεια σας. Είμαι ιταλίδα. Έχω σπουδάσει ιταλική φιλολογία. Ψάχνω δουλειά.
Ε! Τι δουλειά θα ψάχνω ρε stronzo di merda. Πάντως όχι πουτάνας. Porca Miseria.
Ευτυχώς κάποιοι είναι ευγενικοί. Μας ενδιαφέρει, αλλά για το καλοκαίρι έχουμε κλείσει. Μπορείτε να αρχίσετε τον Σεπτέμβριο. Και το καλοκαίρι ποιος την αντέχει την μητέρα;

Βάζω αγγελία. Παραδίδονται μαθήματα Ιταλικών κατ’ οίκων.
-Καλέ γιατί δεν κάνεις και στο σπίτι ΜΟΥ; με ρώτα η μητέρα. Άντε να της εξηγήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails