Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

Γράμμα στην Befana (2013)

Cara Befana,
ήρθε η 6η Ιανουαρίου, ήρθαν τα φώτα, ήρθαν οι φωτισμοί, σου στέλνω και εγώ το γράμμα μου.
Από ότι είδα κάτι τσίμπησα και από το γράμμα μου του 2012, αν και τόσο κάρβουνο (και μάλιστα κακής ποιότητας) δεν το περίμενα.
Λοιπόν τα πράγματα είναι απλά για φέτος. Θέλω να πάψει το τρελό μαυρογουρούνο να σφυρίζει αδιάφορα και να συμμετάσχει στην μπλογκοβίζιον. Θέλω μάλιστα η 20αδά του να είναι ίδια της τελικής όλων των μπλογκερ, για να δει πόσο μέινστιμ είναι.
Για τις επερχόμενες ιταλικές εκλογές θέλω συνεργασίες επιπέδου Ελλάδας. Πως να το κάνουμε, αυτή η χώρα είναι πολύ μπροστά! Η προηγούμενη ιταλική κυβέρνηση πήγαινε στις πουτάνες και η τωρινή στην εκκλησία. Ίσως αν συνεργαστούν να βγάλουν καλή συνεργασία για την Γιουροβίζιον. Ούτως ή αλλιώς νορμάλ πράγματα δεν περιμένω.
Θέλω επίσης να φέρεις και στην Ιταλία την αιθαλομίχλη της Αθήνας γιατί το τηγανητό ακριβύνε υπερβολικά.
Να φέρεις στους επιστήμονες περισσότερο αλκοόλ και μεγαλύτερη αντοχή σε αυτό.
Να μου φέρεις ένα σιλυ φον να αισθάνομαι Αϊνστάιν.
Και τέλος να μου φέρεις πολλά εσωθερμικά εσώρουχα!
Αυτά!
Lucky 13!


1 σχόλιο:

blackpig είπε...

απορω γιατι η befana συνεχιζει να διαβαζει τα γραμματα σου!

Related Posts with Thumbnails